ا
-
اچرش، شیدا
مرور سیستماتیک اثرات پاداش دهی در مدارس کشور [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 179-214]
-
احمدی، غلامعلی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 47-74]
-
اردلان، عیسی
شناسایی حقوق فرهنگی - آموزشیِ شهروندان و راهبردهای تحقق آن در نظام تعلیم و تربیت ایران [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 207-236]
-
اسدی، عباس
طراحی الگوی آموزش سواد رسانهای برای معلمان، بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 139-170]
-
اسلامی، فاطمه
مطالعه تجربه زیسته کارآموزان دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان قم [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 13-34]
-
اسماعیلی، محمد رضا
بررسی مقایسهایی تاثیرات دو روش تدریس مشارکتی و رقابتی درس تربیت بدنی بر مشارکت ورزشی دختران دارای اضطراب اجتماعی اندام: نقش تعدیل کننده عزت نفس [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 289-314]
-
امانی طهرانی، محمود
ارزشیابی برنامه درسی جدید فیزیک در عمل: پژوهشی بر اساس خبرگی و نقد تربیتی آیزنر [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 177-210]
-
ایران نژاد، منصوره
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آغازخدمت برای نومعلمان دورۀ ابتدایی با تأکید بر توسعۀ حرفه ای [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 107-138]
ب
-
بابایی، مریم
بازتاب هویت ملی در کتاب فارسی پنجم دبستان از دوره قاجار تا پایان قرن چهاردهم شمسی [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 237-266]
-
بختیاری، رسول
بررسی انسجام محتوای برنامه درسی در کتابهای درسی زیست شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 211-258]
-
برخان، سیروس
شناسایی دانش ضمنی معلمان عربی شهرستان تکاب درباره روشهای فعال تدریس [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 83-106]
-
بیرمی پور، علی
مرور سیستماتیک اثرات پاداش دهی در مدارس کشور [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 179-214]
پ
-
پاشایی، محمدرضا
شناسایی میزان توجه به مؤلفههای ادبیات پایداری در برنامه درسی دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 249-276]
-
پسندیده، نسرین
تأثیر آموزش های پیش دبستانی بر میزان احترام به خود دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 159-178]
ج
-
جعفری، فاطمه
رویکردی آمیخته برای سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی منطقه 15 شهر تهران [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 245-276]
-
جمالی، مریم
بررسی مقایسهایی تاثیرات دو روش تدریس مشارکتی و رقابتی درس تربیت بدنی بر مشارکت ورزشی دختران دارای اضطراب اجتماعی اندام: نقش تعدیل کننده عزت نفس [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 289-314]
-
جوادی پور، محمد
رویکردی آمیخته برای سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی منطقه 15 شهر تهران [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 245-276]
ح
-
حاج حسینی، منصوره
تحلیل تکالیف کتاب درسی علوم تجربی پایه ششم از منظر توجه به مولفههای درگیری تحصیلی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 215-244]
-
حسینی، سید رسول
طراحی مدل آموزش کارآفرینی در نظام آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 113-138]
خ
-
خاکباز، عظیمه سادات
بررسی انسجام محتوای برنامه درسی در کتابهای درسی زیست شناسی دوره دوم متوسطه [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 211-258]
-
خانجانی، طاهره
واکاوی جایگاه فناوری آموزشی در کتاب کار و فناوری پایه هفتم بر اساس نظریه براون از دیدگاه معلمان و متخصصان و ارایه الگو [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 139-176]
-
خداپناه، مینا
طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 47-74]
-
خروشی، پوران
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از میزان کارآمدی درس کارورزی در افزایش توانحرفهای دانشجومعلمان [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 217-248]
-
خسروی، محبوبهه
شناسایی دانش ضمنی معلمان عربی شهرستان تکاب درباره روشهای فعال تدریس [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 83-106]
-
خوشبخت، فریبا
طراحی چارچوب برنامه درسی دوره ابتدایی در بحران همهگیری بیماری کرونا [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 27-46]
د
-
دوایی، مهدی
طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 47-74]
-
دیبایی صابر، محسن
چارچوب نظری مؤلفههای برنامه درسی کنجکاو محور و تحلیل جایگاه آن در اسناد بالا دستی آموزش و پرورش ایران [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 277-302]
ذ
-
ذوقی، لیلا
ارائه مدل ساختاری کمک طلبی بر اساس خودتعیینگری، خودشفقتورزی و شکفتگی با نقش میانجی درگیری تحصیلی و باورهای انگیزشی دانشآموزان [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 315-334]
ر
-
رستگارپور، حسن
واکاوی جایگاه فناوری آموزشی در کتاب کار و فناوری پایه هفتم بر اساس نظریه براون از دیدگاه معلمان و متخصصان و ارایه الگو [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 139-176]
-
رستمی، فاطمه
بررسی الگوها و اهمیت تلفیق برنامه درسی تعلیمات دینی با درس علوم تجربی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 75-98]
-
رشیدی، بهار
ارائه الگوی غنیسازی برنامه درسی مدارس استعدادهای درخشان ایران: پژوهش دادهبنیاد [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 259-288]
ز
-
زمانی، بی بی عشرت
طراحی الگوی آموزش سواد رسانهای برای معلمان، بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 139-170]
-
زینلی پور، حسین
بازشناسی کیفی عناصر مؤثر در فرآیند تصمیمگیری در برنامه درسی عمل فکورانه [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 171-206]
س
-
سبزه، بتول
تأثیر آموزش های پیش دبستانی بر میزان احترام به خود دانش آموزان پایه اول ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 159-178]
-
سعادتمند، زهره
طراحی الگوی برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان (نظریه داده بنیاد) [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 35-56]
-
سماوی، عبدالوهاب
بازشناسی کیفی عناصر مؤثر در فرآیند تصمیمگیری در برنامه درسی عمل فکورانه [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 171-206]
-
سمیعی زفر قندی، مرتضی
تأثیر اجرای آموزش معکوس در کلاس درس علوم تجربی بر خودکارآمدی و یادگیری دانشآموزان [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 133-158]
ش
-
شایان، مریم
ارزیابی عملکرد دانش آموزان پایه نهم در آزمون سواد ریاضی با تأکید بر کتاب های درسی ریاضی [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 41-74]
-
شریعت باقری، محمدمهدی
ارائه مدل ساختاری کمک طلبی بر اساس خودتعیینگری، خودشفقتورزی و شکفتگی با نقش میانجی درگیری تحصیلی و باورهای انگیزشی دانشآموزان [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 315-334]
-
شریفیان، فریدون
غمخواری در فرایند آموزش: مؤلفههای آموزش غمخوارانه نادینگز و میزان کاربست آن توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 99-132]
-
شفیعی سروستانی، مریم
طراحی چارچوب برنامه درسی دوره ابتدایی در بحران همهگیری بیماری کرونا [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 27-46]
-
شیخی فینی، علی اکبر
بازشناسی کیفی عناصر مؤثر در فرآیند تصمیمگیری در برنامه درسی عمل فکورانه [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 171-206]
ص
-
صادقی، علیرضا
مطالعه تجربه زیسته کارآموزان دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان قم [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 13-34]
-
صادقی، علیرضا
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنر مبتنی بر رویکرد چندفرهنگی در دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 75-112]
-
صالحی، کیوان
رویکردی آمیخته برای سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی منطقه 15 شهر تهران [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 245-276]
-
صدر، آمنه
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنر مبتنی بر رویکرد چندفرهنگی در دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 75-112]
-
صمصامی، اعظم
ارائه مدل ساختاری کمک طلبی بر اساس خودتعیینگری، خودشفقتورزی و شکفتگی با نقش میانجی درگیری تحصیلی و باورهای انگیزشی دانشآموزان [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 315-334]
ع
-
عابدی، احمد
ارائه الگوی غنیسازی برنامه درسی مدارس استعدادهای درخشان ایران: پژوهش دادهبنیاد [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 259-288]
-
عباسی، عفت
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنر مبتنی بر رویکرد چندفرهنگی در دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 75-112]
-
عبدی، کبرا
تأثیر اجرای آموزش معکوس در کلاس درس علوم تجربی بر خودکارآمدی و یادگیری دانشآموزان [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 133-158]
-
عربی، سمیه
طراحی مدل آموزش کارآفرینی در نظام آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 113-138]
-
عزیزی، محمد
طراحی مدل آموزش کارآفرینی در نظام آموزش فنی و حرفهای ایران [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 113-138]
-
عسگری، فرشته
غمخواری در فرایند آموزش: مؤلفههای آموزش غمخوارانه نادینگز و میزان کاربست آن توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 99-132]
-
علی عسگری، مجید
ارزشیابی برنامه درسی جدید فیزیک در عمل: پژوهشی بر اساس خبرگی و نقد تربیتی آیزنر [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 177-210]
-
علی عسگری، مجید
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آغازخدمت برای نومعلمان دورۀ ابتدایی با تأکید بر توسعۀ حرفه ای [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 107-138]
غ
-
غلامزاده، مهین
طراحی الگوی برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان (نظریه داده بنیاد) [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 35-56]
ف
-
فاضلی، نعمت اله
مرگ مدرسه یا مرگ سوژه؟ [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 5-40]
-
فتحی واجارگاه، کورش
رویای نو/ چند بسترسازی مطالعات برنامه درسی در قرن جدید : (از رشته بی سرزمین تا رشته بدون مرز) [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 7-26]
-
فراست، حسین
ارزیابی میزان توجه به گرایشهای مختلف زیست شناسی در مباحث زیست شناسی متوسطه اول و دوم [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 189-216]
ق
-
قادری، مصطفی
بررسی الگوها و اهمیت تلفیق برنامه درسی تعلیمات دینی با درس علوم تجربی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 75-98]
-
قادری، مصطفی
شناسایی دانش ضمنی معلمان عربی شهرستان تکاب درباره روشهای فعال تدریس [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 83-106]
-
قاسمی، فاطمه
ارزشیابی برنامه درسی جدید فیزیک در عمل: پژوهشی بر اساس خبرگی و نقد تربیتی آیزنر [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 177-210]
-
قربانی، حسین
کوررۀ من: روایت هایی از تجربیات تدریس من در بدو معلمی [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 125-156]
ک
-
کاسی، فاطمه
بازتاب هویت ملی در کتاب فارسی پنجم دبستان از دوره قاجار تا پایان قرن چهاردهم شمسی [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 237-266]
-
کرامتی، هادی
واکاوی جایگاه فناوری آموزشی در کتاب کار و فناوری پایه هفتم بر اساس نظریه براون از دیدگاه معلمان و متخصصان و ارایه الگو [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 139-176]
-
کشتی آرای، نرگس
طراحی الگوی برنامه درسی کارورزی دانشگاه فرهنگیان (نظریه داده بنیاد) [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 35-56]
-
کمالی مهاجر، رضا
رویکردی آمیخته برای سنجش شادکامی مدرسهای دانشآموزان ابتدایی منطقه 15 شهر تهران [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 245-276]
-
کیان، مرجان
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنر مبتنی بر رویکرد چندفرهنگی در دوره اول متوسطه [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 75-112]
گ
-
گلستانه، مهشید
کاوشی در تجربه زیسته، رضایت و عملکرد شغلی نومعلمان ساماندهی شده در دورههای تحصیلی دیگر [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 57-82]
-
گویا، زهرا
نقد و بررسی پیش نویس راهنمای حوزه تربیت و یادگیری ریاضی (1399) [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 57-94]
م
-
محمد جعفری، خاطره
طراحی چارچوب برنامه درسی دوره ابتدایی در بحران همهگیری بیماری کرونا [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 27-46]
-
مدنی، سیداحمد
ریشههای تفکر برنامه درسی متمرکز: واکاوی دغدغههای سیاسی و اجتماعی نخستین ناظران آموزشی و نقش آن در پیدایش حوزه مطالعاتی برنامهدرسی [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 157-188]
-
مرزوقی، رحمت اله
برنامه درسی در میعادگاه حقیقت [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 1-12]
-
مشهدی، حمیدرضا
مطالعه تطبیقی برنامه درسی کشور های منتخب با تاکید بر توسعه سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشجو معلمان [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 95-124]
-
معتمدی محمدآبادی، مرضیه
طراحی الگوی آموزش سواد رسانهای برای معلمان، بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 139-170]
-
ملکی، حسن
بررسی الگوها و اهمیت تلفیق برنامه درسی تعلیمات دینی با درس علوم تجربی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 75-98]
-
موسوی، سیدمحسن
کاوشی در تجربه زیسته، رضایت و عملکرد شغلی نومعلمان ساماندهی شده در دورههای تحصیلی دیگر [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 57-82]
-
موسی پور، نعمت الله
مطالعه تجربه زیسته کارآموزان دوره مهارت آموزی معلمی دانشگاه فرهنگیان قم [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 13-34]
-
موسی پور، نعمت الله
طراحی الگوی برنامه درسی سواد مالی برای دانش آموزان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 47-74]
-
موسی پور، نعمت اله
بردهپروری یا بنده پروری؟ آموزش و برنامه درسی ایران در قرن چهاردهم چه راهی را طی کرده و به کجا رهسپار است؟ [دوره 17، شماره 64، 1401، صفحه 1-56]
-
موسی پور، نعمت اله
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آغازخدمت برای نومعلمان دورۀ ابتدایی با تأکید بر توسعۀ حرفه ای [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 107-138]
-
موسی پور، نعمت اله
چون بمیرد مدرسه دنیای ما گردد «تباه »! [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 1-6]
-
موسی پور، نعمت اله
چرا بنشسته ام بر جای ناراست؟! [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 1-4]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
غمخواری در فرایند آموزش: مؤلفههای آموزش غمخوارانه نادینگز و میزان کاربست آن توسط معلمان دوره ابتدایی [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 99-132]
-
میرغفاری، فاطمه
طراحی چارچوب برنامه درسی دوره ابتدایی در بحران همهگیری بیماری کرونا [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 27-46]
ن
-
ناصری جهرمی، رضا
طراحی چارچوب برنامه درسی دوره ابتدایی در بحران همهگیری بیماری کرونا [دوره 17، شماره 65، 1401، صفحه 27-46]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
طراحی الگوی آموزش سواد رسانهای برای معلمان، بر اساس رویکرد داده بنیاد [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 139-170]
-
نوروزی، قاسم
ارائه الگوی غنیسازی برنامه درسی مدارس استعدادهای درخشان ایران: پژوهش دادهبنیاد [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 259-288]
-
نیک آیین، زینت
بررسی مقایسهایی تاثیرات دو روش تدریس مشارکتی و رقابتی درس تربیت بدنی بر مشارکت ورزشی دختران دارای اضطراب اجتماعی اندام: نقش تعدیل کننده عزت نفس [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 289-314]
-
نیکخواه، محمد
کاوشی در تجربه زیسته، رضایت و عملکرد شغلی نومعلمان ساماندهی شده در دورههای تحصیلی دیگر [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 57-82]
-
نیک نام، زهرا
ارزشیابی برنامه درسی جدید فیزیک در عمل: پژوهشی بر اساس خبرگی و نقد تربیتی آیزنر [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 177-210]
-
نیک نام، زهرا
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی آغازخدمت برای نومعلمان دورۀ ابتدایی با تأکید بر توسعۀ حرفه ای [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 107-138]
ه
-
هاشمیان، سیدعزیز
بازشناسی کیفی عناصر مؤثر در فرآیند تصمیمگیری در برنامه درسی عمل فکورانه [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 171-206]
ی
-
یافتیان، نرگس
ارزیابی عملکرد دانش آموزان پایه نهم در آزمون سواد ریاضی با تأکید بر کتاب های درسی ریاضی [دوره 17، شماره 66، 1401، صفحه 41-74]
-
یاقوتی، ابراهیم
شناسایی حقوق فرهنگی - آموزشیِ شهروندان و راهبردهای تحقق آن در نظام تعلیم و تربیت ایران [دوره 17، شماره 67، 1401، صفحه 207-236]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد